mandag 27. september 2010

Første skoledag

....var på torsdag. Fagene jeg har i år er psykologi, macroøkonomi, kunsthistorie, og black studies. Jeg har hatt alle fagene bortsett fra black studies, det skal jeg ha i dag. Liker alle fagene mine til nå vertfall :)

Jeg har fått meg ny Mac, så nå kan jeg endelig ta med maksinen på skolen og skrive notater der i steden for i bok :)

Forrige torsdag hadde vi naughty schoolgirlparty hos jentene i Treehouse, det var gøy, men det var aaaaaalt for mange folk der. Det gikk nesten ikke ann å bevege seg, det var sikkert over 100 stk der. I tillegg var det kjempevarmt, så svetta jo hele tiden. Vi dro heller over til noen av guttene sin leilighet og spilte gauchoball der. Det var mye bedre!

Lørdag var det fest hos volleyballgutta, og etter det dro vi til "white trash party" hos friidrettsfolka. Jeg kledde meg ikke ut, men det var gøy likevel. Før det var jeg med Sierra til et "christmas-party". Jepp, julefest. I september. Jaja.

Denne uken blir det full skoleuke, og jeg kommer nok til å tilbringe mye tid på biblioteket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar