tirsdag 21. september 2010

Potetballaften

I dag var jeg hos Sierra der kjæresten Kyle var på besøk. Tyla kom også, og vi lagde potetball med bacon og pølser til :) Og sukker på selvfølgelig! De tror nå at alle norske matretter inneholder smør, bacon og sukker! Jeg har jo laget pannekaker før (sukker, bacon...), risengrynsgrøt med smør og sukker, og fortalte om en klippfiskgryte med bacon..hehe...de lurte på hvorfor jeg ikke var tjukk. Uansett, de likte godt maten og da er jeg fornøyd :)

I dag har jeg også sendt nytt i-20 skjema til Washington DC. Dette er et skjema som må være utfylt for at man skal få være i landet som student. Jeg har bare et 30 dagers visa akkurat nå, så håper alt ordner seg slik jeg slipper å bli deportert, hehe.

Her er foresten meg som feit:

2 kommentarer:

  1. OBS!!!!! Det var litt av en forandring. Håper ikke det er slik du kommer til å se ut når du har vært der i 2 år til. Klem

    SvarSlett
  2. jeg synes faktisk du var litt søt som feit :) kanskje ikke så sunt i lengden da

    SvarSlett