tirsdag 11. mai 2010

Dinner + Movie


Slik har dagen min vært i dag: Environmental studies og Makroøkonomi fra halv ni til tolv, soling ved bassenget på campus fra tolv til tre, jogging i 40min, hjem og dusje, og se paradise hotel på nettet. Så kom Tyla på besøk.

Jeg og Tyla har fast dag der vi lager middag sammen og drar på kino. Så hver tirsdag møtes vi hos meg og prøver ut nye oppskrifter. I dag lagde vi kyllingwok med teriaki-saus, det var kjempegodt! Skal legge ut bilde og oppskrift senere ;) Etterpå dro vi på gratis kino (gratis hver tirsdag) i gata ved siden av min gate, og i dag viste de "A Single Man". Den var veldig annerledes, men vi syntes det var gøy å utvide spekteret litt. Neste uke har vi planlagt kylling smurt inn med pesto og bacon surret rundt, med ris og wokede grønnsaker, før vi drar og ser "Crazy Heart" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar