onsdag 12. mai 2010

Monica prøver øyenfarger!

Jeg har kjøpt meg fargelinser, jippi!!! :) Jeg har prøvd brune før, men denne gangen utvidet jeg spekteret litt og valgte disse:

- Freshlook Colorblends: Brown
- Freshlook Colorblends: Pure Hazel
- Freshlook Dimensions: Pacific Blue
- Freshlook Dimensions: Sea Green

Jeg bestilte de på nettet, men her i USA må man ha prescription for å kjøpe linser til og med på nettet, så da måtte jeg inn til linsetilpasnings-time. Det som var positivt med det var at jeg fikk prøve så mange forskjellige farger jeg ville :) Da fant jeg ut at de fargene jeg egentlig hadde bestilt ikke var de beste likevel og endret bestillingen. Det er ganske billig med linser her i forhold til hjemme i Norge. Prisen på disse var 30 dollar (180 kr) per pakke som inneholder 3 par linser (6 stk) som du kan bruke i 2 uker hver (tilsammen 1,5 mnd). Jeg har nå brukt de blå i nesten to uker og liker de kjempegodt. I dag prøvde jeg pure hazel og de også var kule. De såg litt mer ekte ut. Men dere kan få dømme selv, her kommer bilder.

Hvilke øyenfarge synes dere jeg kledde best???




2 kommentarer:

  1. Halloen, ser ut som du storkoser deg med god mat og masse sosiale aktiviteter. Gleder oss til at du kommer hjem for da får du være kokk.
    Vi liker deg blåøyd, men ikke naiv, he-he.

    SvarSlett