søndag 23. mai 2010

Besøk fra Norge

I dag kom Wenche og Nils-Kåre Gjøsund, som er familievenner av oss, på besøk her i Santa Barbara. Det var kjempekoselig! De hadde vært i Omaha, Nebraska, på besøk til sønnen, Thomas, og skal nå være i LA til onsdag før de reiser hjem. Jeg viste de leiligheten min, campus, og stranden, før vi kjørte ned i byen og spiste en nydelig middag på en fiskerestaurant. Vi ruslet også litt opp State Street, som er hovedgaten i Santa Barbara.

Tusen takk for besøket, jeg satte stor pris på at dere tok turen!! :)

2 kommentarer:

  1. Å det var sikkert kjempekoselig å få besøk fra Norge!! :)
    Kunne ønske det var meg :p

    <3<3 hemmelig beundrer

    <3 skal jeg gi deg en nøtt på hvem det er: sexy,fantastisk,snill,sjarmerende,lettkledd osv osv osv

    hahahhaha

    SvarSlett
  2. Hei Monica.
    Det var kjempekoselig å treffe deg også. Vi kom hjem i går kveld, til noen mindre varmegrader enn i California. Så nå begynner hverdagen igjen... Stå på disse sommermånedene, og så treffes vi når du kommer hjem.
    Klem fra Wenche

    SvarSlett