onsdag 2. juni 2010

Memorial Weekend

Jeg ble invitert hjem til Tyla, en venninne av meg, for Memorial Day Weekend som varte fra fredag til mandag. Jeg storkoste meg!!

Fredag:
Vi ble hentet av mammaen og storebroren til Tyla klokken 12 på fredag og etter lunsj i downtown Santa Barbara satte vi kursen mot Mission Viejo i Orange County.Vi havnet selvfølgelig midt i rush-trafikken til både L.A. og Orange County, og den 2t lange kjøreturen tok nesten 5t. Jeg, Tyla, og Brian (storebroren) sov fint gjennom hele rushtrafikken. Vel framme dro hele familien ut for å spise middag, og vi endte opp med indisk og sushi.

Lørdag:
Vi stod opp tidlig for å dra på shopping. Jeg og mammaen til Tyla hjalp Tyla med å kjøpe prom-kjole først, og den hun valgte var nydelig. Etter det dro moren hennes hjem og vi fortsatte shoppingen. Det ble et par sko, en genser/topp, to par øredobber, og en ring :) Om kvelden kom 5 venner + kjæresten til Tyla, Lucas, på besøk, og vi koste oss med pizza og frukt. Etter maten dro vi ned på en gressbane nedenfor huset og spilte fotball. Det var kjempegøy, jeg har ikke spilt fotball på lenge, og det var selvfølgelig ingen demper at mitt lag vant :D Det gjorde godt å sette seg i boblebadet etter dette, og bade i bassenget i hagen. Vi avsluttet kvelden med ett slags kortspill, før vennene hennes måtte dra siden de hadde svømmestevne dagen etter. Jeg, Lucas og Tyla bestemte oss for å se en film, og valgte Hong Kong. Etter 5 min av filmen oppdaget jeg at de to andre hadde sovnet, og det tok ikke lange stunden før jeg også sloknet. Jeg tror alle våknet hver sin gang i løpet av filmen, men sovnet like etter igjen. Så halv tre om natten var filmen slutt og vi gikk og la oss, hehe.

Søndag:
Tidlig opp i dag også, for nå reiste vi til Disneyland og California Adventures, to fornøyelsesparker!!! Lucas ble også med, og vi tre kom veldig godt overens og hadde en utrolig gøy dag. Vi var der helt til 12 om kvelden så vi fikk med oss fyrverkeriet :)
.
Mandag:
Endelig fikk vi sove lenge! Når vi endelig klarte å karre oss ut av sengen dro vi til stranden, San Clemente Beach, et par timer. Jeg fikk også kjøpt meg Rainbows sandaler, som er veldig populære her borte. De er helt enkle, men veldig behagelige. Når vi kom hjem spiste vi middag, stripet håret, og deretter kjørte vi hjem til UCSB.

Tirsdag:
I dag tok vi en liten roadtrip til Solvang, en liten dansk landsby 40 min unna. Der fikk jeg kjøpt Freia sjokolade, brunost og norskeflagg! JippI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar