tirsdag 8. juni 2010

Three down, two to go!

Så er det sommerferie!! Jeg klarer nesten ikke å vente. I dag er det tirsdag og jeg er ferdig med tre av eksamenene mine. På fredag hadde jeg Geography of Surfing, mandag hadde jeg Nutrition and Health, og i dag hadde jeg Environmental Studies. Jeg følte det gikk ganske greit på alle tre, og gruet meg definitivt mest til den jeg hadde i dag. Jeg var våken hele natta, og tror jeg fikk en liten times søvn fra 6-7 i dag morges... jeg hadde drukket ALT for mye kaffi selvfølgelig, og klarte ikke å sove når jeg var ferdig å øve sånn i 3-tiden... Meeeen, med litt Red Bull kom jeg meg gjennom eksamen i dag :) Det var verre når jeg kom hjem, da sov jeg i 3-4t! Og nå er det på tide å øve til Økonomi og Filosofi som jeg har i morgen. Ikke gøy å ha 2 stk på samme dag =( Er vanskelig å øve til begge samtidig!! Spes når man er sliten etter alle de andre eksamenene....meeeen - i morgen på samme tid har jeg SOMMERFERIE!!! Jippi!!! Gleder meg :)

OOOg - på torsdag kommer kanskje Erling Magnus (en jeg gikk i klasse med på videregående) + 4 kompiser av han på besøk. De er på roadtrip og har kjørt fra New York til California + at de har kjørt litt opp og ned langs kysten her. Det blir gøy å få nordmenn på besøk og jeg håper de får sett IV og SB på sitt beste!

OOOOOOOOOg - på lørdag skal jeg HOPPE I FALLSKJERM!!!!! WOOooHOOoooO! Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, bare gleder meg. Det har vært min store drøm så langt jeg kan huske, og det blir bare KONGEBRA! Kanskje jeg kommer til å filme hoppet også, vi får se om jeg vil betale den ekstra summen man må betale for å gjøre det ;)

Følg med!

Hva med deg, har du sommerferie nå???

1 kommentar:

  1. ahahah, FLAUT at ikke mora di har kommentert en gang!!!! =P=P

    du må vær forsiktig monica <3 blir heilt nervøs når du skal hoppe i fallskjerm!!! miss ya!! <3<3

    SvarSlett