onsdag 16. juni 2010

Moving out :(

Da er alle fem eksamener overstått, og jeg har fått igjen karkater på fire av de - har selvfølgelig bestått med glans ;) Jeg kan ikke akkurat si jeg er like sikker på at jeg har gjort det med den siste. Lettere sagt, jeg VET jeg ikke gjorde det. Derfor er det så utrolig bra at de venter med den til sist. Uansett, jeg har hatt en liten ukes fri nå, og begynner på sommerskole på mandag :(

Nå holder vi på å flytte ut av leiligheten vår, buuuuuuu :( Skikkelig trist. Jeg skulle ønske jeg kunne fortsette å bo her. Sukk... Men det blir sikkert bra på ny plass også. Jeg skal dele et hus med fem andre jenter. Så det blir sikkert koselig :) Men det er ikke like koselig å vaske, rydde, pakke, gnikke, gnure, flytte alle tingene osv... Spesielt ikke når utflytningsdatoen er 17.juni, mens innflytting er 20.juni. Jeg er da hjemløs i 3-4 dager. Heldigvis kan jeg ha tingene mine i huset til noen svømmegutter, og jeg kan få bo på sofaen hos Anne Marie.

Wish me luck ;)

1 kommentar: