tirsdag 8. desember 2009

21 ÅR!

I går fylte jeg 21 år, jippi!!!! :D



Jeg våknet om morgenen den 7.des, og gledet meg veldig til å åpne de to pakkene mine. Fra mamma og pappa fikk jeg Guess klokke, som dere kan se bilde av lenger nede på siden, og av tante Kristin, Korhan, Thomas og Henny Sofie fikk jeg uggs :) Jeg tok på meg klokken og uggsene og gjorde meg klar til å sykle til morgentrening. Da jeg åpnet døren innsåg jeg at jeg ikke kunne bruke uggsene likevel. Det høljet ned!!! Dette er den 3. regndagen jeg opplever etter 3,5 mnd i Santa Barbara, og den måtte selvfølgelig komme på bursdagen min :( Og jeg har verken støvler, regnjakke eller paraply. Jeg ble ikke bare litt våt på den sykkelturen til morgentrening for å si det sånn.

Etter morgentrening var det rett hjem for å øve til eksamen (Les: takke alle på facebook og spille farmville). Litt utpå dagen kommer Anne Marie, og hun hadde bakt kake til meg!!!! :D Jeg ble kjempeglad! Og den var dødsgod :) Vi koste oss med kake, før vi alle tre måtte fortsette med eksamensøvingen.

Som dere alle sikkert vet, så er det 21-årsdagen som er en store dagen her i USA, siden man da kan kjøpe alkohol og komme inn på barer. Jeg hadde en rolig kveld hjemme denne dagen, siden vi har eksamen og stevne foran oss. Men, når både skole og stevne er overstått skal nok jeg og noen andre av mine venninner over 21 år ta turen ned til sentrum.

Tusen takk for alle gratulasjoner! :)

Klem fra Monica, 21 år :p




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar