lørdag 5. desember 2009

Julestemning i California :)

I går fikk jeg meg en herlig overraskelse! Jeg skulle bare hjemom mellom skoletime og svømmetrening da jeg oppdaget en pakke på sengen min. Den var fra Mamma og Pappa! Jeg rev opp papiret og åpnet esken som var inni...hva er dette, tenkte jeg...sokker? Jeg dro ut innholdet og såg at det ikke var sokker - men en pakkekalender! Jeg har hatt pakkekalender så lenge jeg kan huske, men regnet med at det ikke ble noen pakkekalender i år, så dette var ikke forventet i det hele tatt. Jeg ble så glad!!! Med kalenderen fulgte det med 24 små pakker som jeg kunne feste på, med en ny spennende ting hver dag. Jeg var så glad at jeg smilte hele veien til trening, og det første venninnen min sa når hun såg meg komme inn i garderoben var: "Hvorfor er du så glad?" :o) Til nå har jeg fått ulike godterier inkl. en vits, sovemaske og ørepropper. Det er like spennende hver morgen å åpne pakken. Jeg hadde kjøpt en sjokoladekalender fra før som vi i leiligheten har på deling, men den er ikke på langt nær så spennende. Dessuten er ikke sjokoladen like god som norsk sjokolade. Tusen takk, Mamma og Pappa, dere er verdens beste!! <3 Kjempehglad i dere <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar