lørdag 5. desember 2009

Siste Innspurt

Nå nærmer det seg juleferie, og jeg føler jeg er veldig klar for det! Selv om jeg bare har vært her i 3,5 måneder, så føles det mye lenger siden jeg har opplevd så mye på denne korte tiden. Det har vært veldig intensivt både på skolen, på trening og sosialt, så nå skal det bli godt å komme hjem og slappe av litt. I hele 7 dager!!! ;)

Nå er det bare 1 uke igjen til eksamen. Jeg hadde eksamen i Art History nå på tirsdag som var, og jeg tror det gikk ganske bra. Jeg fikk vertfall 25 av 30 rette, og jeg leverte i tillegg inn en CD for å få ekstra poeng, så jeg tror A'en er sikret i den klassen. Det blir verre med de fagene jeg har igjen. Jeg har communication eksamen på torsdag fra 8-11, og rett til theater eksamen fra 12-3. Da skal jeg fremføre monologen min :/ Fredag har jeg eksamen i matte fra 8-11, og etter det er det skolefri :D

Fredag kveld reiser vi til Long Beach (L.A) på stevne: Finis College Invitational Meet. Det blir spennende, siden det er et vanlig stevne i steden for bare et dual meet. Nå er det flere skoler som kommer, og størrelsen blir litt mer slik jeg er vant til. Jeg skal svømme 200 fri, 500 fri og 200 bryst. Vi blir der til mandag, og da er det bare trening i 5 dager før jeg setter meg på flyet hjem :)

Disse dagene som kommer blir det mye lesing til eksamen, og heldigvis er treningene kortere siden vi skal toppe til stevnet. Jeg er nesten ferdig med all julegaveshopping, den eneste jeg har igjen er søskenbarnet mitt, Thomas. Det er jo litt vanskelig å finne gave til en gutt, men jeg har en idé om hva jeg skal kjøpe, så jeg skal gjøre det etter eksamen. Jeg er veldig spent på om jeg får med meg alle julegavene hjem, for noen er ganske store! Jeg gleder meg faktisk mer til å gi gaver enn til å få.

På mandag har jeg bursdag, og jeg gleeeeder meg! Jeg har to pakker som ligger her og venter på meg, og gleder meg til å åpne de! (Ok, jeg vet jo hva som er inni, siden jeg kjøpte de selv, men jeg gleder meg til å begynne å bruke de, hehe). Dere får vite i bursdags-blogginnlegget mitt hva jeg får, så dere får vente i spenning :p

I dag har Astrid bursdag, og vi to skal feire dagen hennes med noen av hennes venner fra skolen og noen av baseball-gutta. Det blir bra! Jeg har kjøpt gave til henne, og jeg håper hun blir glad for den! :)

I uken etter eksamen har jeg og Kendall planlagt å lage pepperkakehus og drikke gløgg!!! :D Ingen her har smakt gløgg før, så derfor ble jeg glad når jeg fant en flaske i World Markets :) Yeeeey, jeg gleder meg!!

Lykke til på eksamen alle sammen! Siste innspurt før jul! Snart er det feerie!! (og noen av dere har kanskje ferie allerede, kremt, Malin, grrr).

Xoxo Monica

1 kommentar:

  1. hey, jeg er fast blogg leser nr. 3! :D
    gleda me så utrolig til å se de igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 lykke til med eksamenane!! :D
    <3<3<3vic

    SvarSlett