onsdag 20. januar 2010

Bare i Amerika

Været i Santa Barbara er for øyeblikket veldig merkelig. Det er meldt storm hele uken, og det skal bli verst i morgen :/ Det høljer ned om natten og om morgenen, men omtrent når vi har ettermiddagstrening (halv to til halv fire) så skinner sola igjennom og det er fint igjen. I dag tidlig våknet jeg faktisk av lyn og skikkelige tordenbrak. Uansett, det er veldig uvant at det regner, siden det bare har regnet ca. 4 dager siden jeg kom hit. Jeg har funnet fram parka og gummistøvler!

Jeg måtte le godt da jeg gikk forbi en på campus som faktisk hadde gått til anskaffelse av en paraply hatt!! Jeg klarte heldigvis å holde meg til vi hadde passert hverandre, men jeg tenkte at dette skjer bare i Amerika. Her bryr folk seg fint lite om det de har på seg ikke matcher eller om det bare ser rart ut. Legger ved et bilde av den fine paraply hatten slik at dere kan visualisere mitt synsinntrykk i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar