tirsdag 12. januar 2010

Nytt År

Har ikke hatt tid til å skrive så mye, men her er en liten oppsummering av det som har skjedd siste ukene.

Jul: Var hjemme i julen i en uke, det var herlig. Fikk se venner og slekt igjen, og rakk å slappe av bittelitt før jeg reiste tilbake til California ;)

Nyttår: Mamma og pappa ble med meg tilbake til USA, og de var her i 10 dager. Det var gøy å ha de på besøk, slik at de kunne få se hvordan jeg hadde det.

Solvang: Vi reiste opp til den "danske" byen Solvang, ca 40 min unna en av kveldene. Det var en koselig liten by, og jeg fikk kjøpt brunost fra Norge :D

L.A: Vi reiste til L.A lørdag formiddag, og fant et hotell i Santa Monica, like ved stranden og piren. Vi gikk ned på den kjente piren, med tivoli og yrende folkeliv. Om kvelden gikk vi langs third street, som er en shopping gave for de med normal inntekt. Dagen etter tok vi guidet tur første halvdel av dagen, der vi blant annet fikk se Venice Beach, Rodeo Drive, Hollywood Boulevard med hollywood walk of fame, chinese theatre og kodak theatre, hollywood skiltet, beverly hills, osv. Siste halvdel av dagen brukte vi i Universal Studios, det var dødsgøy!

Skolestart: Nå begynner et nytt kvartal, og fagene jeg tar er Econ1 (microøkonomi), Math 34B, Writing 2 og French 154G (som ikke er fransk, men handler om post-colonial africa and carribbean.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar