lørdag 16. januar 2010

Housing

Her i Isla Vista er det vanlig å finne seg bosted for skoleåret 2010/2011 allerede nå, og mange har allerede signert leiekontrakt. Jeg har også funnet nytt bosted til neste år, for Anne Marie er feridg på skolen, Chris skal dele med noen andre gutter på laget, og Sierra skal dele med naboene våre. Jeg sjekket ut huset i dag, og det ser ganske bra ut. Det er jeg, Kendall, Miranda, Sasza, Jill og Laurel som skal dele. Alle er svømmere, bortsett fra Jill, som er lillesøsteren til ei på laget.

Vi skal på i enn slags tomannsbolig, der vår del har kjøkken, stue, bad, 1-manns-soverom nede, og 2-mannsrom, 3-mannsrom og 2 bad oppe. I tillegg har vi garasje med ekstra kjøleskap og bord og sånt. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal dele rom med enda, eller om jeg eventuelt skal velge ettmannsrommet, men det ordner seg etterhvert. Jeg er i hvertfall glad for at jeg har en plass å bo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar