lørdag 30. januar 2010

Pannekaker og melkesjokolade!!



I dag fikk jeg pakke i posten fra verdens beste foreldre!!! Jeg visste jeg skulle få pakke, for mamma ville sende meg en devold-genser til de (få) kalde dagene her, + en jakke som jeg glemte igjen da jeg var der i jula. Men det jeg ikke visste var at jeg også skulle få toro pannekakerøre og freia melkesjokolade i tillegg, nam nam :D Sjokoladen forsvant på et blunk! Det var en av de nye sortene som jeg ikke har smakt før, med karamell og valnøtter, den var kjempegod!!!


Til middag lagde jeg derfor pannekaker til meg, Sierra og 2 andre. Jeg ville lage de i ekte, norsk tradisjon med blåbersyltetøy og bacon på. Desverre hadde de ikke blåbærsylte i butikken, så jeg måtte ta til takke med.....druesyltetøy! Det hadde jeg aldri smakt før, og jeg må jo innrømma at det ikke ble heeeelt det samme.. Men, Sierra og de andre likte pannekakene mine (eller toro sine), så da var jeg fornøyd!

Denne helgen har jeg ikke gjort en dritt. Jeg hadde øknomi quiz og postcolonial literatur from caribbean and africa-tentamen på fredag, og var oppe til klokka 4 for øve, så nå tok jeg litt skolefri og unnet meg en film-maraton siden svømmelaget mitt er i nordlige california på stevne :) Har sett "Leap Year" (typisk romantisk chick-flick), "Definitely, Maybe" (enda en typisk romantisk chick-flick), og "Mean Girls". Og skal se "New World" og kanskje "A Walk to Remember" nå...tihi... Prøver å laste ned "New Moon" også, men ingen av de jeg laster ned funker :(

GOD HEEELG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar