tirsdag 9. februar 2010

TOPPING =)

Da er vi inne i toppingsfasen for Big West, og som alle som driver konkurranseidrett vet: topping er digg :D Mindre meter/yards, mange rolige treninger, og færre morgentreninger (sleeping in som vi kaller det her). Og hvem liker vel ikke å sove? :)

Jeg er midt i "tapering blues" som treneren min kalte det så fint, dvs at jeg føler meg treg, svak og har gansperre. Det kan ofte være sånn i en toppingsfase, og jeg håper alt går etter planen slik at jeg er klar som et egg om nøyaktig en uke.

Vi reiser ned til Long Beach, LA, på tirsdag kveld, og stevnet begynner onsdag. Første dag er det time-trials på 4x50 fri og 4x50 im, så da skal jeg svømme brystetappen på...tadaaaa... C-laget! Hihi... disse stafettene er ikke med i poengberegningen. Torsdag har jeg 200 fri, fredag 500 fri og lørdag 200 bryst. Gleder meg!

Etter dette er sesongen "over", og vi går inn i en eksamensperiode etterfulgt av SPRING BREAK :D Skal skrive litt mer senere om hva spennende jeg har funnet på i spring break ;) Har bestilt billetter og alt. Yaiks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar