fredag 19. februar 2010

Big West Dag 2 og 3

Dag 2: Svømte 400 fri i forsøkene, og det gikk ikke så veldig bra. Fikk 5.16, og har en pers på 5.11 (med veeeldig treg start), så hadde jo selvfølgelig håpt på en tid under 5.10. Men men, får reise hjem og trene hardere. Føler meg ikke så veldig toppet, men skal gjøre mitt beste for å svømme fortere resten av stevnet. På kvelden fikk jeg en liten opptur. 4 av jentene på laget er ekshibition-svømmere, dvs at vi ikke kan score poeng eller svømme finale, så vi får svømme time trials i steden om kvelden. Da er det ett heat med oss i der vi kan svømme det vi vil. Jeg valgte å svømme 200 fri, og det var et bra valg. Jeg persa med to sekund og fikk tiden 1.56.96, som er ca. 2.10. Det går ihvertfall rette veien :)

Dag 3: Svømte 200 fri igjen i dag i forsøkene, og fikk 1.57.22. Hadde håpet på 1.55, men får ta det neste gang ;) I kveld blir det 200 bryst time trial, det blir spennende å se hva jeg kan gjøre der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar