onsdag 17. februar 2010

BIG WEST!!! :D


Vi ankom Long Beach, L.A, i går kveld (tirsdag). I dag stod vi opp, svømte inn, og reiste tilbake til hotellet for å slappe av. Føste økten startet om kvelden med stafetter og 1000 fri.

Første øvelse var 4x50 im, og UCSB vant for både gutter og jenter!! :) Jeg svømte brystetappen på C-laget på 30.8 (ca. 34.4), og det er jeg fornøyd med. Har hatt vondt i skulderen de siste dagene, og har vært hos fysioterapeutene før trening for å legge varmeteppe på og etter trening for å ise ned (samtidig som jeg fikk elektrobølger eller noe sånt), så jeg har ikke svømt noe bryst på trening den siste uken. Heldigvis føles skulderen mye bedre nå, og jeg er klar for 200 bryst på lørdag. 50 bryst i dag føltes ikke spesielt bra teknisk sett (eller fartsmessig for den saks skyld), men synes tiden var bra i forhold til følelsen.

I morgen er det 500 fri!! :)

1 kommentar:

  1. Lykke til Monica. Vi tenker på deg. Klem fra oss som er hjemme.

    SvarSlett