lørdag 7. november 2009

Halloween

Halloween-feiringen i Isla Vista er over for denne gang, og det var virkelig en opplevelse! Vanligvis bor det ca. 20.000 studenter her, men denne helgen er jeg sikker på at det doblet seg til 40.000. Det er full fest fra torsdag til fredag, og alle prøver å trenge seg inn på Del Playa Street, som er gaten langs stranden. Den var ganske full for å si det sånn. 

Politiet var selvfølgelig på plass med doble styrker (om ikke mer), og passet på at alt gikk riktig for seg. De arresterte alle som: hadde røde kopper/flasker i hendene, såg nevneverdig beruset ut, spilte høy musikk etc. Eller, de prøvde å arrestere folk. Det var jo ganske mange, så det var ikke alltid like lett for dem. 

Jeg var utkledd som katt, ett siste-liten-kostymet som jeg fant downtown. Her er noen bilder fra kvelden:


Meg og Bradley (naboen under oss)

   Kelley og venninnen hennes.

Fv: Sierra som sitt lesbiske alter-ego "Susan", Laurel som korpsspiller, Cullen som innlagt på sykehus, Nadia som politikvinne og meg som katt.

Fv: Minnie Mus, Jentespeider, Trimfanatiker og Pochahontas.

Sophie, Niki, Brittany, meg og Nadia.

Under kommer noen bilder av  Del Playa Street, så dere kan se hvor mange som var der. Dette var i tillegg litt senere på kvelden, så det var til og med fullere der.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar