lørdag 7. november 2009

Midterms

Nå er perioden med midterms over, og jeg har bare en igjen. 

I communication hadde vi en multiple choice test med 47 spørsmål, og en oppgave-innlevering der vi måtte analysere et TV-show. Jeg fikk 84/94 poeng på testen (89% rett), som vil si A- eller B+, og 47/50 poeng på oppgaven, som sikkert er rundt en A. Det er jeg veldig fornøyd med :) 

I matte har vi hatt 2 midterms, der jeg fikk 16/16 poeng på første (A+), og 17/21 poeng på den andre (B eller noe). Var selvfølgelig veldig fornøyd med første, og ikke fullt så fornøyd med andre. Gjorde en del dumme feil, og mistet 3 poeng på en oppgave jeg ikke gjorde, men som jeg kom på hvordan jeg skulle gjøre når jeg leverte inn prøven. Men vi har en nå snart igjen, så håper jeg får det til bedre der. 

I art studies hadde vi en multiple choice test med 25 spørsmål, og jeg er ganske sikker på at 20 av de er rett. Har i ettertid funnet ut at jeg gjorde 2 irriterende feil. På det ene spørsmålet skjønte jeg ikke hva alle svaralternativene betydde, så jeg måtte gjette, og jeg burde jo bare spurt læreren. På det andre var det ett spørsmål om hvilket biblotek en av kunstnerne hadde dekorert vinduene, og valgte først L.A library. Jeg husket at det var noe med et bibliotek i Hollywood, men jeg trodde ikke at navnet var akkurat L.A. Så såg jeg at det var ett alternativ som het Davidson Library, og jeg tenkte at det navnet hørtes VELDIG kjent ut, så jeg byttet til det. Ikke lurt. Jeg oppdaget dagen etter da jeg såg på et kart over campus, at det ikke var rart at det navnet hørtes kjent ut, siden det er det bibilioteket her på campus heter :p

I theatre skal vi framføre en dialog på enten tirsdag eller torsdag. Som de som kjenner meg sikkert vet, så er jeg ikke akkurat noen skuespiller, så må innrømme at jeg gruer meg veldig mye til dette. Mitt mål er bare å få best mulig karakter, men det er ikke lett når læreren har sagt hun nesten ikke gir A'er. Og hvis B blir den nye A, så får jeg nok C (som ikke er en så god karakter her borte). Men, hvem vet, jeg skal bare gjøre mitt beste så får vi se hva som skjer ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar