fredag 9. oktober 2009

Influensa


Nå har både influensaen og svine-influensaen rammet svømmelaget. Hele 56% av guttelaget er ute, og 32% av jentelaget, dvs tilsammen 22stk. Jeg vet også at store deler av vannpolo-laget er ute pga svine-influensa. Alle fikk tilbud om influensa-vaksine i dag, men det var kanskje litt i seneste laget. I forelesningssalen hostes det i kor, selv om folk har fått streng beskjed om å holde seg hjemme dersom de er syke. Jeg har ikke fått influensaen selv enda (tror jeg), men jeg har hostet hver natt i over en uke. Det som er merkelig er at det bare er om natten, spesielt akkurat når jeg skal sove. Jeg merker ikke noe til det ellers. Nå i dag har jeg vært og kjøpt vidunder-medisin, så nå er jeg veldig spent om den virker. Krysser fingrene ;) (i hvert fall på høyre hånden).

I morgen er det "Alumni-meet", som er et svømmestevne der alle freshmen må svømme mot tidligere UCSB-svømmere (som blir kalt alumni)... Det blir spennende!

I dag hadde jeg forresten min første midterm (prøve) i matte. Fikk 6 spørsmål, der 5 var lette og 1 var veldig vanskelig. Jeg håper jeg ikke gjorde noen slurvefeil på de lette spørsmålene, for jeg vet ikke helt om jeg klarte den vanskelige. 

1 kommentar:

  1. Hei dollis!

    Kom deg heim, me ha eksamen 7. og 10. desember. You best be here!

    Nuss fra Gøril :-)

    SvarSlett