mandag 26. oktober 2009

Jeg kan svømme igjen!!!


Da er gipsen av, off, gone, vekke!!! Jippi!!! :D Jeg trenger ikke engang å ha på splint, men jeg fikk med meg en likevel i tilfelle jeg vil beskytte fingeren. Men den aller beste nyheten jeg fikk i dag, var at jeg faktisk kan svømme igjen :D Jeg trodde at jeg måtte kicke i 3 måneder, men legen sa at så lenge jeg teipet fingeren fast til den ved siden av, så kunne jeg svømme. Det gjør sikkert litt vondt i begynnelsen, men jeg får starte forsiktig. Akkurat nå er fingeren ganske stiv, så jeg klarer så vidt å bøye den. Derfor må jeg gjøre øvelser hver dag slik jeg får igjen bevegeligheten. Uansett: Endelig kan jeg vaske håret med begge hendene, ta i strikk i håret, vaske opp uten å måtte passe på at gipsen blir våt, bruke begge hender på tastaturet, osv... DIGG!

2 kommentarer:

  1. Hei Monica.
    Godt å se. Du opplever litt av hvert:). vi kom hjem fra usa igår, besøkte Thomas - veldig kjekt. 1,5 måned til juleferien...
    lykke til videre med svømmingen - god bedring. klem

    SvarSlett
  2. Hei Wenche! Tusen takk for det!! Gleder meg til juleferie så jeg kan se mamma og pappa igjen. Håper dere hadde en bra tur til USA! Klem

    SvarSlett