torsdag 1. oktober 2009

Det Siste Måltid


I dag er dagen før dagen. I morgen klokken 13.00 begynner operasjonen, og den vil være ferdig klokken 14.30. Det er ikke selve operasjonen jeg gruer meg mest til, utrolig nok. Det jeg gruer meg aller mest til er å faste fra midnatt til jeg våkner opp av narkosen rundt klokken 17.00. Det er 17 timer!!! Jeg, som mange av dere sikkert vet, spiser noe hver 3. time, og er generelt veldig 
glad i mat. Spesielt frokost. Og middag. Og kvelds :) 

Egentlig var planen å stå opp til morgentrening klokken 06.00, men da treneren min fikk høre at jeg ikke en gang får drikke vann, så sa han at jeg kunne få stå over treningen. (Ja, han ville at jeg skulle svømme aller først). Så jeg må bare komme meg gjennom timene på skolen fra åtte til ti, møte opp på sykehuset klokken 11.30, og synke inn i narkosen. Når jeg skriver det slik så høres det egentlig ikke så ille ut. Kanskje jeg klarer meg helt fint likevel. 

Uansett, jeg hadde egentlig planlagt å spise et deilig måltid like før 12 bare for å fylle opp magen. Den planen går i dunken, siden jeg nå klokken ni om kvelden allerede er trøtt, og ikke klarte å spise mer enn en appelsin. Så det var mitt siste måltid - en appelsin. Så nå får vi se om jeg klarer å overleve på denne søte, deilige appelsinen til i morgen ettermiddag :) 

1 kommentar:

  1. God morgen. Håper at du får en fin formiddag selv om du mangler frokosten. Vi tenker på deg og regner med at vi snakkes på skype så fort du er kommet til hektene etter inngrepet. Stoooor klem fra oss + Mons

    SvarSlett