lørdag 26. september 2009

NES #1 og #2


NES står for National Event Series, og består av 1700 fri + 800 im + 400 im + 400 im + 200 im + 500 fri (alt i yards). Forrige lørdag svømte vi denne serien i ett, uten pause, og jeg fikk tiden 53,20 min (husker ikke helt på sekundet). Denne lørdagen svømte vi samme serien, men med 30 sek pause mellom hver øvelse, og poenget var at alle måtte forbedre seg siden sist lørdag. Neste år må man forbedre seg enda mer, for da må man slå dette årets tid, osv. Så seniorene må svømme ekstra fort. Jeg fikk 49,38 denne gangen, og forbedret meg med nesten 4 min, så det er jeg veldig fornøyd med. Det har sikkert noe med at jeg har blitt vant til å svømme med bandasje og splint på hånden, og at jeg føler jeg får bedre tak på vannet nå. Noen dager er bedre enn andre, for det har med hvor godt jeg klarer å teipe fingrene. 

For de som er interessert i å høre hvordan det går med fingeren min, så kommer det mer oppdatering etter mandag. Jeg tok MR sist mandag, og får vite resultatene om 2 dager, så jeg er veldig spent. Jeg håper på "good news"! Jeg begynner å bli ganske lei av å alltid ha bandasje på hånden, og alltid måtte holde fingeren rett. Jeg har veldig lyst å bøye den, men da ødelegger jeg sjansen for at bristen skal gro riktig. Men jeg må nok bare venne meg til det, siden jeg sannsynligvis må ha den slik i 3-6 måneder til etter operasjonen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar